Friday, September 21, 2018

Aa o. B am o rodstr i8 dr trahi bi nthirsh az ik skf saft tap skf az noaa nrm rng msi bi mannd o do sndli brai srnshinan brkhordar mi bashd kh hthf sndli hai aakb mojb shdh fdai bar dochndan shod. Bi am o i8 mdl 2016 darai kimti maaadl 750000 drhm mi bashd.

ماشین بی ام و i8







تجربه رانندگی با ب ام و I8 پادشاه شکست خورده دیجیاتو




Bmw I8 Images I8 Interior Exterior Photos Gallery




اجاره خودرو بی ام و I8 اجاره ماشین Bmw I8 رنت ماشین در تهران



Sfid bdon rng bi am o 528i mdl 2015 sfid fol 4 klid bdon rn.






Mashin bi am o i8.

Bi am o i8 iki az kdrtmndtrin khodrohai bmw ast kh dr mdl 2015 aan mi toan 37 kilomtr ra ba motor alktriki ti krd.
Ain khodroi grankimt brai somin bar oard airan shd.
Bi am o i8 jdidtrin khodroi grankimti ast kh bh tazgi oard airan shdh ast o bh dlil naiab bodn aan o hmchnin dara bodn tknolozhi brtr hdod 3 miliard toman dr bazar thran kimt gthari shdh ast.
18 aaghi jdid frosh khodro b am o sri i i8 kimt khrid khodro b am o sri i i8.




Ajarh khodro bi am o i8.
Bi am o aai 8 bmw i8 khodroii hirbdi ast kh az sal 2014 ta knon tolid mi shod o mi toan gft aolin khodroi asporti ast kh msrf sokht aan mannd khodrohai mikro ast.
Mshkhsat fni kaml khodro b am o b am o i8 mdl 2016kimt khodro bmw bmw i8 2016 bh hmrah galri aaks oidio brrsi tkhssi jiasam o nthrat karbran.
B am o i8 trh kharji ain tndis roeiaii bhkdri snt shkn o kharj az aarf ast kh kmtr rkibi tab o toan hmaordi ba aan ra dard o chh aan ra dost dashth o ia az aan frari bashim nmitoanim kh nadidhash girim khodro hibridi bi am o kh.




Bi am o i8 mdl 2016 bh jrat mi toan gft kh bi rkib ast oli ain khodro dr klas khod ba porshh 911 o bnz ai am ji mdl ji ti mi toand rkabt knd.
21 litr dr hr 100 kilomtr dr halt trkibi.
Mdl i8 ra mitoan dr ik jmlh kotah zibai frazmini khlash krd bdon shk ai khodro anklabi bzrg dr snaat khodrosazi jhan bh oizhh shrkt aalmani bi am o bh hsab mi aaid.






بی ام و I8 و تصادف وحشتناک وان کار




2019 Bmw I8 Roadster First Drive Top Down To The Future




مشخصات فنی و آلبوم عکس بی ام و I8 سوپر اسپرت هیبریدی فایندز






عکسهای ماشین جدید Bmw I8 Sports Concept




ناواران Bmw I8 2021 و بررسی بی ام و 2019 I8 رودستر آینده Bmw




بررسی تخصصی بی ام و I8 مدل 2016 اروند پلاک مجله حرفه ای






زیباترین و کم مصرف ترین بی ام دبلیو مدرن معرفی بی ام دبلیو I8 خودرو




عکس تصادف اولین Bmw I8 در ایران




سفر در زمان با بی ام و I8



0 comments:

Post a Comment